Apie mus

APIE MUS

VšĮ „Vilniaus gimdymo namai“ teikia antrinio lygio stacionarines ir ambulatorines akušerijos ir ginekologijos, neonatologijos, reanimacijos ir intensyvios terapijos paslaugas.
Esame vienas iš didžiausių gimdymo stacionarų Lietuvoje. Pas mus kasmet pagimdo beveik 3 tūkstančiai gimdyvių.
2000 m. VšĮ Vilniaus gimdymo namams suteiktas, o 2017 m. sausio 4 d. pakartotinai suteiktas Naujagimiams palankios ligoninės vardas.
Konsultaciniame centre konsultuojame tiek nėščiąsias, tiek ginekologinėmis ligomis sergančias moteris.
Ginekologijos skyriuje teikiamos tiek stacionarinės, tiek dienos chirurgijos paslaugos.
Nuo 2019 m. rugsėjo 2 d. įstaigoje įdiegtas kokybės vadybos sistemos ISO 9001-2015 / LST EN ISO 9001:2015 standartas.

KOKYBĖS POLITIKA

        Viešosios įstaigos „Vilniaus gimdymo namai“ (toliau – VGN) vizija – pažangi, specializuotas ir kvalifikuotas sveikatos priežiūros paslaugas teikianti įstaiga, pirmaujanti akušerijos ir ginekologijos srityse, savo pranašumą ir išskirtinumą siekianti užtikrinti pažangiausiomis technologijomis bei šiuolaikiniu mokslu ir praktika pagrįstomis aukščiausios kokybės saugiomis sveikatos priežiūros paslaugomis.

       VGN misija – teikti ginekologijos ir akušerijos profilių kokybiškas ir saugias specializuotas antrinio lygio ambulatorines ir stacionarines sveikatos priežiūros paslaugas Lietuvos ir užsienio šalių gyventojams, nuolat gerinti teikiamų paslaugų prieinamumą ir kokybę, būti įstaiga, kuria pasitiki pacientai ir čia dirbantys darbuotojai.

           VGN vertybės -  pagarba pacientams ir darbuotojams, profesionali pagalba ir empatija, aukščiausios kokybės paslaugos ir jų savalaikiškumas, komandinis bendradarbiavimas, įstaigos skaidrumo užtikrinimas.

            VGN prioritetai: vaiko gimimas, moters ir vaiko sveikata – brangiausia, ką turime. Norime, kad vaikai gimtų ir augtų sveiki, nes tik būdami sveiki galės įgyvendinti savo gyvenimo tikslus ir būti naudingi visuomenei. Nuolat siekiame būti pirmaujančia medicinos įstaiga, kuri nuoširdžiai ir profesionaliai rūpinasi savo pacientais, teikti aukščiausios kokybės, tinkamas sveikatos priežiūros paslaugas pacientams; nuolat saugoti ir gerinti motinų ir vaikų sveikatą; siekti saugoti kūdikių ir mažų vaikų sveikatą, įgyvendinant kūdikių žindymo skatinimo iniciatyvas; užtikrinti saugią ir jaukią aplinką pacientams ir visiems įstaigos darbuotojams, periodiškai atnaujinti infrastruktūrą; rūpintis aplinkos švara ir higiena; atlikti nuolatinę hospitalinių infekcijų kontrolę; šviesti visuomenę akušerijos ir ginekologijos bei kitais sveikatos priežiūros klausimais; nuolat kelti darbuotojų kvalifikaciją ir įsisavinti medicinos naujoves; didinti diagnostikos ir gydymo efektyvumą bei komunikaciją su pacientais; žvelgti į žmogų plačiau, t.y. šeimos, buities ir socialiniame kontekste, siekiame, kad šie mūsų prioritetai būtų įstaigos kasdienis darbas.
           Bendravimas su pacientais, jautrumas, atidumas, konfidencialumas, tai mūsų kasdienybė, kuri skatina tobulėti, nesustoti vietoje, nuolat ieškoti medicinos mokslo naujovių, įsisavinti medicinos praktikos žinias ir gerą patirtį iš kolegų, tai sąlygoja mūsų įstaigos išskirtinumą.
         Vadovų atsakomybė už vadovaujamų sričių darbo rezultatus, nuolat skatinama ir didinama, siekiant užtikrinti veiksmingą administravimo sistemą ir savalaikį informacijos perdavimą ir valdymą. Stebime, kad būtų užtikrintas sveikatos priežiūros specialistų poreikis ir paslaugos būtų teikiamos laiku ir kokybiškai.
Medicinos deontologija, etika ir moralė – tai vertybės, kurios labai svarbios visuomenei, todėl stengiamės būti nepakantūs tiems, kurie nesilaiko etikos normų; gerbiame žmogiškąsias teises ir vadovaujamės dorovės principais, esame nepakantūs kyšininkavimui ir bet kokiai korupcijai. Laiku suteiktos paslaugos, dėmesys ir atidumas, sėkmingas gimdymas, sėkmingai atlikta operacija, išgydyta liga, paciento šypsena medikui – geriausias atlygis už dažnai nelengvą jo darbą.
         Pacientų lūkesčių patenkinimas ir viršijimas, paciento vertinimas kaip asmenybės, ne tik kaip įstaigos kliento, dėmesys jo nuomonei bei išsamios informacijos suteikimas, pasirenkant paslaugas ir jomis naudojantis, pagarba, išskirtinis personalo dėmesys ir nuoširdus rūpinimasis nepriklausomai nuo rasės, lyties, amžiaus, negalios, religinių ir politinių įsitikinimų, tai kasdieninis įsipareigojimas mūsų klientams.
           Kiekvieno mūsų atsakomybė ir įsipareigojimas: kiekvieną dieną rūpintis moters, motinos ir vaiko sveikata, teikti tik moksliškai pagrįstas, tinkamas asmens sveikatos priežiūros paslaugas, užtikrinti infrastruktūrą, teikiamų paslaugų operatyvumą, savalaikiai įvertinti tyrimų rezultatus, laiku ir tinkamai suteikti reikiamas paslaugas ir efektyvų gydymą, įsisavinti naujas technologijas ir keistis informacija, bendradarbiauti su kitomis sveikatos priežiūros įstaigomis, užtikrinti atitiktį LST EN ISO 9001 ir visiems taikomiems reikalavimams, valdyti riziką, nuolat gerinti kokybės vadybos sistemą.




Atnaujinta: 2023-09-18, 10:58:10